سخن بزرگان از رادیو پیام ، سخن بزرگان    ، سخنان بزرگان ، جملات زیبا

سخن بزرگان از رادیو پیام ، سخن بزرگان ، سخنان بزرگان ، جملات زیبا

جملات ناب ، جملات زیبای بزرگان همراه ، بزرگ شیروان ، زیباترین جملات ، حرفهای حکیمانه ، حرفهای پند آموز ، جملات قصار ، سخنانه حکیمانه ، جملات زیبا ، جملات فلسفی ، سخن بزرگان از رادیو پیام ، سخن بزرگان ، سخنان بزرگان ، جملات زیبا
سخن بزرگان از رادیو پیام ، سخن بزرگان    ، سخنان بزرگان ، جملات زیبا

سخن بزرگان از رادیو پیام ، سخن بزرگان ، سخنان بزرگان ، جملات زیبا

جملات ناب ، جملات زیبای بزرگان همراه ، بزرگ شیروان ، زیباترین جملات ، حرفهای حکیمانه ، حرفهای پند آموز ، جملات قصار ، سخنانه حکیمانه ، جملات زیبا ، جملات فلسفی ، سخن بزرگان از رادیو پیام ، سخن بزرگان ، سخنان بزرگان ، جملات زیبا

با نامزدم سوءاستفاده کننده ام چه کنم ؟

ترنم باران :

سلام ارد حکیم و بزرگ
من همیشه در عشقم از خودگذشتگی کردم چه در دوران دوستی و چه الان که نامزد کردیم . شما هم در کتاب سرخ فرموده اید : دلدادگی ، تنها با از خودگذشتگی ارزش می یابد . اما این از خود گذشتگی های من موجب سوء استفاده نامزدم و خانواده اش شده الان هم حس می کنم بازی خوردم به نظرتون باز هم باید از خودگذشتگی کنم ؟ باز هم باید پول تو جیبی به آقا بدم یا باید برای خواهر و مادرش سرویس طلا بخرم ؟ بازم باید غرغر خواهرش رو گوش بدم ؟ حکیم خیلی خسته ام کمکم کنید



پاسخ حکیم ارد بزرگ :
null
مهری ماندگار می ماند ، که در آن ادب و برخورد درست ، هویدا باشد . کتاب سرخ – فرگرد مهربانی – سخن ۴
حس می کنم در شورستان بدنبال باغ می گردید ؟
همه چیز را بی پیرایه به نامزدتان بگویید و اگر درست نشد ، رهایش کنید .



منبع مطلب بالا آدرس زیر است :

http://www.hakimorodbozorg.com/?p=763



برچسب‌ها: حکیم ارد بزرگ, سوءاستفاده نامزد, پرسش و پاسخ با حکیم ارد بزرگ, حقه بازی نامزد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد